Povabilo k sodelovanju v oglaševalski kampanji Vipavska dolina

datum: 17.06.2019

kategorija: obvestila za javnost

Povabilo k sodelovanju v oglaševalski kampanji Vipavska dolina  
 

Turistična destinacija Vipavska dolina letos prvič pripravlja oglaševalsko kampanjo, namenjeno večji prepoznavnosti destinacije in njene raznolike ponudbe, kar naj pripomore k večji obiskanosti, pa tudi k podaljševanju bivanja v Vipavski dolini. Oglaševalska kampanja je zasnovana kot kombinacija aktivnosti na lokaciji in digitalnega oglaševanja.

K sodelovanju vabimo vse aktivne, prodorne ponudnike turističnih produktov, ki si želijo dodatne skupne promocije in so hkrati pripravljeni aktivno sodelovati pri izvedbi kampanje.  
Kampanjo bomo izvajali med 15. julijem in 15. septembrom 2019. Ves čas bomo merili njene rezultate in tako zbirali dragocene izkušnje za prihodnje oglaševalske projekte.  

KONCEPT KAMPANJE AKTIVNOSTI NA LOKACIJI

- Zasnovali bomo podobo kampanje s povabilom k odkrivanju več doživetij v Vipavski dolini.
- Zbrati želimo 30 do 50 ponudnikov turističnih produktov s področij kulinarike, športa, lokalnih znamenitosti in nastanitev ter čim več tako imenovanih info točk, ki bodo širile informacije o kampanji in sodelujočih ponudnikih.
- Natisnili bomo enoten letak z navedbo vseh sodelujočih ponudnikov in povabilom k odkrivanju čim več različnih "dobrot in lepot" Vipavske doline.
- Turiste bomo pozvali, naj obiščejo oz. izkoristijo vsaj tri od ponujenih ponudb, ter pri vsaki dobijo žig na kupon, ki je del letaka.
- Če gostje zberejo tri žige in se odločijo sodelovati, pustijo izpolnjen kupon pri katerem koli ponudniku ali na info točki, v zameno dobijo simbolično darilce, kasneje po pošti pa še izvirno spominsko darilo Vipavske doline.
- Bistvo letaka in aktivnosti na lokaciji je, da gostu priporočimo še druge zanimive lokacije/ponudnike/produkte, ga kakovostno informiramo in spodbudimo k več aktivnosti.

DIGITALNO OGLAŠEVANJE
- Na spletnem portalu Vipavska dolina bo kampanja izpostavljena na vstopni strani, na posebni podstrani bodo poleg ostale vsebine navedeni tudi vsi ponudniki, ki sodelujejo v kampanji.
- Preko Googla bomo zakupili nekaj ključnih besed in objavljali oglase na trgih: Italija, Avstrija, Nemčija, Belgija, Nizozemska, Francija.
- Sočasno bomo preko Facebooka oglaševali tujcem, ki so trenutno v Sloveniji.

KATERI PONUDNIKI LAHKO SODELUJEJO?

V kampanjo želimo zajeti ponudnike z vseh treh področij ponudbe – vina in kulinarike (vinarji, turistične kmetije, gostilne), športa ter naravnih in kulturnih znamenitosti (gradovi, muzeji, druge kulturne ustanove). Poleg tega želimo vključiti ponudnike vodenih tur in nastanitev. Ob tem je nujno, da je ponudba na voljo ves čas trajanja kampanje, načeloma vsak dan v okviru delovnega časa oz. izbranega časovnega okvirja.  

PREDNOSTI ZA PONUDNIKE 

Vsi sodelujoči ponudniki bodo, skupaj z info točkami, enakovredno predstavljeni na letaku in na pristajalni strani kampanje na spletnem portalu Vipavska dolina; na to stran bodo usmerjali vsi digitalni oglasi in uradne objave Vipavske doline na profilih Facebook, Instagram in Twitter. Osnovna prednost za ponudnike je oglasna izpostavitev, hkrati pa bodo sodelujoči ponudniki dobili osebna priporočila info točk in preostalih sodelujočih ponudnikov. Kampanja bo povečala verjetnost, da bodo gostje na svojih profilih objavljali fotografije ponudnikov s ključniki (hashtag-i) #vipavavalley, #ifeelsLOVEnia, #myway ….  

OBVEZNOSTI PONUDNIKOV

Vsi sodelujoči ponudniki morajo v času trajanja kampanje:

- udeležiti se uvodnega srečanja, na katerem bo predstavljen potek kampanje in bodo razdeljeni materiali za izvedbo kampanje;
- zagotoviti dosegljivost in odzivnost preko telefona in e-naslova ter nuditi produkte/storitve v okviru urnika obratovanja oz. po dogovoru z gostom, načeloma vsak dan;
- svoje prodajno mesto (kmetijo, lokal, apartmaje ipd.) označiti z znakom kampanje Vipavske doline;
- goste seznaniti s kampanjo, jim izročiti letak ter svetovati, kaj lahko še doživijo v naših krajih;
- od gostov prevzeti izpolnjene kupone, jih skrbno hraniti in nato izročiti najbližjemu TIC-u; ob tem gostom predati simbolično darilce;
- izvajalcu kampanje nuditi potrebno podporo in informacije, kot so na primer fotografije dejavnosti ponudnika, ki so nujne za izvedbo vseh aktivnosti.

ROK ZA PRIJAVO JE 21. JUNIJ!

Vsi ponudniki turističnih produktov/storitev turistične destinacije Vipavska dolina, ki želite sodelovati v oglaševalski kampanji, nam morate to sporočiti z odgovorom na (ali najkasneje do petka, 21. junija 2019. V kampanjo bodo uvrščeni vsi ponudniki, ki izpolnjujejo navedene osnovne pogoje in so pripravljeni v času trajanja kampanje, od 15. julija do 15. septembra, izpolnjevati vse navedene obveznosti ponudnika.